Auditointi kattoi kaikki BeeHealthy-alustan toiminnallisuudet, kuten
- keskustelumahdollisuus hoitohenkilön kanssa
- ajanvaraus
- tehtäviä sisältäviä hoitopolkuja
- kyselyitä ja lomakkeita.
Alustan laajuus ja monipuoliset ominaisuudet tekivät auditoinnista haastavan, mutta ammattitaitoinen tiimimme suoriutui tehtävästä loistavasti. Voit tutustua tarkemmin BeeHealthyn monipuoliseen alustaan heidän verkkosivuillaan.
Sujuva prosessi tiiviillä yhteistyöllä
Yhteistyö auditoinnin aikana oli mutkatonta ja testasimme esimerkiksi keskustelu- ja videopuhelutoimintoa yhdessä BeeHealthyn henkilökunnan kanssa. Näin saimme arvokasta tietoa siitä, miten eri saavutettavuusominaisuudet toimivat asiakkaan näkökulmasta.
BeeHealthyn sitoutuminen saavutettavuuteen onkin ollut esimerkillistä. Sekä työpöytä- että mobiiliversion purkupalavereihin osallistui noin 20–30 henkilöä, mikä kertoo vahvasta kiinnostuksesta ja halusta kehittää palvelua. Kaikki auditoinnissa esiin nousseet kehityskohteet otettiin myös nopeasti työn alle. BeeHealthy tekee selkeästi töitä asiakas- ja loppukäyttäjäkokemus edellä, missä saavutettavuudella on merkittävä rooli.
BeeHealthyn Head of Design Kristina Gushcheva-Keippilä kertoo projektista näin:
“Lähestyimme Selko Digitalia saadaksemme syvällisemmän käsityksen tiimimme kehittämän alustan saavutettavuudesta. Yhteistyö ja viestintä Selko-tiimin kanssa on ollut alusta asti sujuvaa ja hedelmällistä. Auditoinnin ansiosta saimme kattavan ja jäsennellyn analyysin alustamme saavutettavuudesta, joka toimii nyt arvokkaana oppaana tiimillemme jatkaessamme tuotteen kokonaisvaltaisen käyttökokemuksen kehittämistä.”
Alkuperäinen sitaatti oli englanniksi ja olemme suomentaneet sen vapaasti tähän tekstiin.
Kiinnostaako saavutettavuusauditointi? Tutustu Selko Digitalin auditointipalveluun ja ota meihin yhteyttä!